۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۴۲

معاون وزیر آموزش و پرورش:

کشور با میدان دادن به جوانان از تنگنا خارج می‌شود

کشور با میدان دادن به جوانان از تنگنا خارج می‌شود

اراک - معاون پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: کشور با میدان دادن به جوانان از تنگنا خارج می‌شود و تحقق اهداف گام دوم انقلاب در گرو میدان دادن به جوانان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی لطیفی ظهر شنبه در نشست تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: اعتقاد داشتن به توان جوانان و میدان دادن به این قشر، ایران اسلامی را از تنگنا خارج می‌کند.

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، بیان کرد: مدیران صالح و با ایمان نقش اساسی در رشد و ترقی جامعه داشته و منش و سیره آنها تأثیر مهمی در الگو پذیری مردم دارد.

حجت الاسلام لطیفی افزود: در سند تحول، محورهایی به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است که در اجرای این سند، اُفت و خیزهایی همراه بوده که در این دولت مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل ادامه داد: آن بزرگوار معتقد بودند باید به جوانان اعتماد کرد و امور را به آنان سپرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تحقق اهداف گام دوم انقلاب در گرو میدان دادن به جوانان است.

گفتنی است در این جلسه «احمدرضا نوازنی» به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی معرفی و از زحمات «بهرام حسین آبادی» تقدیر شد.

کد خبر 5450553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha